Název:
Marketing služeb
Překlad názvu:
Services Marketing
Autoři:
Šutko, Oleksij ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve fitness centru Fitness Power. Hlavním cílem bylo na základě zjištěných informací formulovat návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
V rámci teoretických východisek jsou na základně prostudování a porovnání odborné literatury a internetových zdrojů popsány důležité teoretické pojmy, které souvisí s marketingem služeb. V praktické částí bylo zjišťováno využití jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve Fitness Power. Důležitou součástí praktické části bylo také zkoumání spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Na základě zjištěných informací byly navrhnuty změny a doporučení pro zvýšení kvality poskytovaných služeb.The Bachelor thesis focused on using of marketing tools in the fitness center Fitness Power. The primary purpose of this study was based on the information gathered leading to formulate proposals and recommendations to increase customer satisfaction. Within the theoretical recourses based on the study and comparison of professional literature and internet sources are describe important theoretical concepts, which are related to marketing services. In the practical part there was investigated using of individual tools and amplification of marketing mix in Fitness Power. An important unit of the practical part was also researching of customer satisfaction with provided services, which was conducted by the survey. Based on the identified informations there were suggested changes and recommendations for improving the quality of provided services.
Klíčová slova:
fyzické prostředí; klasifikace služeb; lidé; marketingové řízení; marketingový mix; procesy; vlastnosti služeb; řízení poskytovaných služeb