Original title:
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Translated title:
Applying of marketing tools in chosen firm
Authors:
Nykl, Jaroslav ; Vokáčová, Lucie (advisor) ; Huml, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je navržení vhodnějšího využití složek marketingového mixu firmy Maxicom. Postupovým cílem je v první řadě zjištění makroprostředí společnosti, dále mikroprostředí společnosti a nakonec současného stavu složek marketingového mixu. Na základě zjištění spokojenosti stávajících zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření je navržena vhodnější kombinace složek marketingových nástrojů což by mělo vést k získání nových zákazníků a zvýšení objemu tržeb. Největší nedostatky byly zjištěny v oblasti propagace, materiálního prostředí a procesech. Naopak na velmi dobré úrovni byla nastavena cenová strategie a způsob distribuce. Pro zlepšení stavu složek marketingového mixu bylo doporučeno například založení Facebooku, vydávání firemního časopisu, zlepšit procesy doplňkového produktu nebo třeba zavedení informační tabule.The aim of the bachelor thesis is design of preferable marketing mix of Maxicom. A progressive aim is detection of macro environment, micro environment and actually condition of marketing mix. Next step is a detection of customers satisfaction. The satisfaction is detected by questionnaire and then its designed preferable combination of marketing tools. This way should get a new customers and more gain. The biggest lacks were determined in promotion, physical evidence and processes. At a very good level has been set price strategy and placement. For better condition of marketing mix were recommended for example to establish Facebook, to issue a magazine, better processes or information boards.
Keywords:
Firma; Internet; Marketingové nástroje; Marketingové řízení; Produkt; Služby; Telekomunikace; Zákazník