Název: Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Překlad názvu: The influence of brand on consumer buying behavior
Autoři: Turečková, Ludmila ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: faktory ovlivňující chování spotřebitele; hodnota značky; image značky; mobilní telefon; podněty; proces rozhodování; produktový mix; prvky značky; trh mobilních telefonů; vrstvy produktu; značka

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=207728

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259353


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet