Original title:
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Translated title:
Marketing activities of chosen business subject
Authors:
Agmanova, Nazgul ; Vokáčová, Lucie (advisor) ; Král, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] V moderním světě globalizace je marketing klíčovou složkou většiny podniků. Firmy mají speciálně zavedená marketingová oddělení, která se zabývají výzkumem trhu, plánováním a realizací marketingových aktivit na dlouho dopředu. Cílem těchto činnosti je oslovení zákazníků a uspokojení jejich přání, požadavků a očekávání. V této bakalářské práci je popsán rozšířený marketingový mix 7P konkrétní společnosti, působící na českém trhu, a jsou vytvořena doporučení, která by firma mohla využít pro účinné oslovení svých zákazníků. Cílem práce je vymezit oblast marketingového řízení v podmínkách konkrétní organizace, zhodnotit marketingový mix 7P, specifikovat používání marketingových nástrojů a vytvořit doporučení pro podnik v oblasti marketingové komunikace.In the modern world of globalization marketing is a key component in most enterprises. Companies have specially established marketing departments that deal with market research, planning and implementation of marketing activities for a long time ahead.. The aim of these activities is addressing customers and satisfy their needs, requirements and expectations. This thesis describes the extended marketing mix 7P of specific company operating on the Czech market and made recommendations that the company could use to effectively addressing its customers. The aim of the thesis is to define the area of marketing management in terms of a specific organization, evaluate the marketing mix 7P, specify the use of marketing tools and develop recommendations for the company in marketing communications.
Keywords:
7P; event marketing; komunikační mix; marketing; marketing služeb; marketingový mix 4P; osobní prodej; podpora prodeje; PR; přímý marketing; reklama