Original title: Reklama a právo
Authors: Voděracká, Zuzana Bc. ; Hejda, Jan (advisor) ; Jeníková, Lenka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Reklama hrála, hraje a bude hrát důležitou roli při ovlivňování spotřebitelů. Patří mezi odvětví, ve kterém každoročně rostou výdaje na její tvorbu. Působí na člověka v různých formách. Reklamní praktiky se neustále vyvíjejí a kladou důraz především na emoce. Práce hodnotí systém právní úpravy reklamy v České republice. Zabývá se intenzitou reklamy ve vybraných médiích a její samoregulací, která je řešena Etickým kodexem reklamy. V oblasti lékové a klamavé reklamy upozorňuje na rozdíly mezi některými státy Evropské unie.
Keywords: Benetton; EU; intenzita reklamy; léková a klamavá reklama; pravní úprava reklamy; reklama; samoregulace; ČR

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4667

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2592


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share