Original title:
Reklama a právo
Authors:
Voděracká, Zuzana Bc. ; Hejda, Jan (advisor) ; Jeníková, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Reklama hrála, hraje a bude hrát důležitou roli při ovlivňování spotřebitelů. Patří mezi odvětví, ve kterém každoročně rostou výdaje na její tvorbu. Působí na člověka v různých formách. Reklamní praktiky se neustále vyvíjejí a kladou důraz především na emoce. Práce hodnotí systém právní úpravy reklamy v České republice. Zabývá se intenzitou reklamy ve vybraných médiích a její samoregulací, která je řešena Etickým kodexem reklamy. V oblasti lékové a klamavé reklamy upozorňuje na rozdíly mezi některými státy Evropské unie.
Keywords:
Benetton; EU; intenzita reklamy; léková a klamavá reklama; pravní úprava reklamy; reklama; samoregulace; ČR
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4667