Název:
Studie proveditelnosti upgradu LMS Moodle
Překlad názvu:
Feasibility study for the upgrade of LMS Moodle
Autoři:
Havlíček, Jiří ; Husa, Jiří (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Studie proveditelnosti upgradu LMS Moodle" se věnuje rozboru datové a databázové struktury LMS Moodle ve verzích 1.4 a 3.0, jejich vzájemné kompatibilitě a možnostem přechodu ze starší verze na novou. Teoretická část seznamuje se základními softwarovými prvky potřebnými k běhu prostředí LMS Moodle, jejich vlastnostmi s případným zdůvodněním jejich výběru a použití. V praktické části jsou porovnány konkrétní rozdíly v datové a databázové struktuře obou verzí, které se ve výsledku jeví naprosto rozdílné, tedy nepřenositelné ze staré verze webu na nový. Dále je v praktické části popsán oficiální a vývojáři LMS Moodle doporučený postup upgradu krok za krokem. Práce je zakončena shrnutím výsledků testování a následným doporučením celkového postupu pro upgrade webu, který by mohl studentům, učitelům a návštěvníkům nabídnout modernější vzhled a využití nových funkcí tohoto prostředí.Bachelor thesis "Feasibility study for the upgrade of LMS Moodle" deals with the analysis of data and database structures of Moodle versions 1.4 and 3.0, their mutual compatibility and the possibility of transferring from an older version to the new one. The theoretical part introduces the basic software components required for proper function of LMS Moodle environment, their characteristics with the possible justification for their selection and use. The practical part compares the specific differences in data and database structure of both versions, which ultimately appears to be completely different, i.e. non-transferrable from the old version to the new LMS Moodle. The practical part also step by step describes official upgrading procedure which is recommended by LMS Moodle developers. Thesis is concluded by summarizing the test results and subsequent recommendation of the general procedure for upgrading the website. This upgraded web environment could offer more modern look and use of the new features to all students, teachers and visitors.
Klíčová slova:
databáze; LMS Moodle; modul; upgrade; web