Název:
E-learningová podpora celoživotního vzdělávání
Překlad názvu:
E-learning support of lifelong learning
Autoři:
Dlabal, Lukáš ; Husa, Jiří (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "E-learningová podpora celoživotního vzdělávání" je zaměřena
na vytvoření e-learningového kurzu pro odbornou způsobilost v elektrotechnice pomocí LMS
systému Moodle pro zaměstnance a doktorandy Technické fakulty ČZU v Praze. V první části se práce zabývá teoretickými východisky daného problému včetně popsaného cíle a metodiky práce, pojmů celoživotní vzdělávání a e-learningový kurz. Je popsáno několik LMS systémů a přiblížen LMS systém Moodle. Dále je představena oblast elektrotechnické způsobilosti s jednotlivými stupni odbornosti. Tím jsou přiblíženy podklady k samotné tvorbě e-learningového kurzu. V začátku jeho tvorby je vysvětlen cíl a metodika, dále jeho cílová skupina a samotná koncepce tvorby kurzu. Dále jsou probrány jednotlivé tematické celky kurzu z hlediska didaktiky i odbornosti. V kapitole výsledků je tento kurz předložen několika účastníkům, kteří provedli tzv. pilotáž. V práci je popsáno zapracování výsledků z pilotáže do e-learningového kurzu. Závěrem je celý kurz předán osobě, která na Technické fakultě ČZU v Praze provádí edukační činnost v dané oblasti.Bachelor thesis titled "E-learning support of lifelong learning" is focused on creating
e-learning course for professional competence in electrical engineering using LMS Moodle
system for employees and PhD students of Faculty of Engineering Czech University of
Life Sciences in Prague. The first part deals with the theoretical basis of the problem, the
concepts of lifelong learning and e-learning course, LMS systems. Then is electric technical competence with various levels of expertise. Thus they describe themselves substrates for creating e-learning course. At the beginning of his work is explained by objective and methodology, as well as its target group and the very concept of developing the course. They are discussed various thematic areas of the course in terms of teaching didactics and expertise. In the chapter result, this course is submitted by several participants, who have made known - piloting. Finally, the whole course given to the person at the Faculty of Engineering Czech University of Life Sciences in Prague carries out educational activities in the area.
Klíčová slova:
elektrický proud; elektrotechnická způsobilost; Moodle; vyhláška č. 50/1978 Sb.