Original title:
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Translated title:
Discount Portals in Exotic Destinations
Authors:
Těšínský, Pavel ; Pilař, Ladislav (advisor) ; Rojík, Stanislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce je zpracování problematiky slevových portálů v oblasti exotických destinací. Především z pohledu spotřebitelů, kteří na serverech hromadného nakupování realizují své nákupy v oblasti cestování. Cílem je analyzovat potenciál na trhu se slevovými kupony, které se týkají cestování.
Teoretická část práce se zprvu zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu a následně je popsána problematika slevových portálů. Následně je představen princip jejich provozování, jejich historický vývoj, současná situace a otázka spolupráce slevových serverů a cestovních kanceláří.
Praktická část práce se věnuje zákazníkům slevových portálů a snaží se analyzovat jejich preference při nákupu zájezdu. Po provedení výzkumu jsou hypoteticky předvídány podmínky úspěšné spolupráce mezi servery hromadného nakupování a cestovními kancelářemi. Na základě těchto poznatků je vyvozen závěr a zhodnocení problematiky prodeje zájezdů do exotických destinací přes slevové portály.
The subject of the thesis is handling the issue of discount portals in area of exotic destinations. Especially from the perspective of consumers who shop on the servers of mass realize their purchases in travel. The aim is to analyze the potential market discount coupons relating to travel.
The theoretical part will look at how the definition of basic concepts of tourism and then describes the issue of discount portals. Then, a principle of their operation, their historical development, current situation and the issue of cooperation discount sites and travel agencies.
The practical part is devoted customer discount portals and trying to analyze their prefernce when buying trip. Following research are hypothetically envisioned conditions of successful collaboration between servers bulk shopping and travel agencies. Based on these findings, it is concluded and evaluation issues selling trips to exotic destinations via discount portals.
Keywords:
Exotické destinace; Slevové portály; Zájezdy