Název:
Podnikatelský plán na založení podniku
Překlad názvu:
Business plan of company foundation
Autoři:
Škarnitzlová, Kateřina ; Gebeltová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je vytvořit reálný podnikatelský záměr na otevření fitness centra. K dosažení hlavního cíle je nutné analyzovat podnikatelské prostředí v České republice, odhalit slabiny konkurenčních firem a zjistit, jak velká je šance na úspěch projektu.
Práce vznikla prostudováním literárních zdrojů a následným výtahem z nich, analýzou konkurenčních firem, rozhovory s podnikateli v oboru fitness a také studiem dostupných materiálu týkajících se podnikání. Po zjištění důležitých informací byly stanoveny předpokládané příjmy a výdaje společnosti a současně i hospodářský výsledek firmy. K závěrečnému zhodnocení rentability investice byly použity vzorce na čistou současnou hodnotu, vnitřní výnosové procento a dobu návratnosti investice. Tyto ukazatele vyšly velmi dobře, projekt je výhodný a investiční prostředky mohou být realizovány k investování.
The primary aim of this bachelor´s thesis is to create an entrepreneurial intention to open a fitness centre. To achieve the main goal is necessary to analyse the business environment in the Czech Republic, to discover weakness of competing companies and to determine how big the chances of project success are.
The work was the study of literary sources and then extract them, competing firms analysis, interviews with entrepreneurs in the field of fitness, study available materials, which are relating to the business. Anticipated revenues, expenses and profit of the company´s business have been determined after finding relevant information. The final evaluate the profitability of investments were used formula based on met present value, internal rate of return and payback time.
These indicators came out very well, the project is advantageous and investment funds can be implemented to investing.
Klíčová slova:
Analýza trhu; Investice; Konkurence; Marketing; Podnikatelský plán; Podnikání; Produkt; Rentabilita; Založení podniku