Název:
Economics of online advertising: A case study
Autoři:
Morozov, Nikita ; Procházka, Petr (vedoucí práce) ; Václav, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Nowadays internet became an important tool.Growing of online audience has force advertisers,businesses to change their focus and revise thinking about possibilities of delivering advertisement and marketing massages to consumers. Changes of web technologies and clients behaviour in many cases gives and increases opportunities to target advertising.The main objective of the study is to evaluate possibilities,advantages and forms of online advertisement. This work includes observation methods of internet advertisement forms of monetizing and practical research.V dnešní době internetu se stal důležitým nástrojem .Rust online publiky má síly inzerenty, podniky ke změně jejich zaměření a upraví přemýšlet o možnostech poskytování reklamní a marketingové sprava pro spotřebitele. Změny webových technologií a klienti chování v mnoha případech poskytuje a zvyšuje možnosti, jak zacílit reklamu a Hlavním cílem studie je zhodnotit možnosti, výhody a formy on-line reklamy. Tato práce zahrnuje pozorování metody internetové reklamy forem zpeněžit a praktického výzkumu
Klíčová slova:
bannery; CPC; on line inzerce