Original title:
Optimalizace internetového marketingu v oddělení robotiky firmy ABB s.r.o.
Translated title:
Optimization of Internet Marketing in the Department of Robotics ABB Ltd.
Authors:
Vatka, Ondřej ; Pilař, Ladislav (advisor) ; Rojík, Stanislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje současný stav nástrojů internetového marketingu oddělení robotiky společnosti ABB s.r.o., která působí v oblasti energetiky a automatizace. Cílem této práce je optimalizace jednotlivých nástrojů internetového marketingu, které jednotka robotiky využívá. Důležitou součástí práce je také teoretický pohled na oblast internetového marketingu, jako je například jeho historie, vysvětlení základních pojmů, se kterými se člověk v tomto odvětví marketingu může setkat nebo popis toho, jak fungují online reklamní systémy.This bachelor´s thesis analyses the current state of Internet marketing tools in the department of robotics ABB Ltd., which operates in the field of energy and automation. The aim of this work is to optimize these Internet marketing tools, which uses robotics unit. An important part of the work is also a theoretical view of the area of Internet marketing, such as its history, explaining basic concepts which are included in this branch of marketing or description, how online advertising systems work.
Keywords:
adwords; business 2 business; ctr; marketingový mix; ppc; sklik