Název:
Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu
Překlad názvu:
Analysis and optimization of a functioning e-shop
Autoři:
Kupec, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu v teoretické části popisuje obecné předpoklady úspěšného internetového obchodování a možné způsoby vyhodnocování vybraných ukazatelů. V praktické části práce je provedena vstupní analýza internetového obchodu společnosti Oxalis dessous po stránce marketingové, funkční a z hlediska způsobu poskytování informací. Na jejím základě je zvolena strategie, která má za cíl zlepšení určitých parametrů internetového obchodu. Konkrétně se jedná o návštěvnost, počet konverzí, pozice klíčových slov a spojení ve vyhledávačích a šíře odkazového portfolia. Zvolená strategie je po realizaci podrobena analýze pomocí analytických a měřicích nástrojů. Z teoretických východisek ověřených v praktické části vychází návrh výsledných doporučení, jež lze využít pro internetové obchody zabývající se prodejem zboží.The thesis Analysis and optimization of a functioning e-shop in the theoretical part describes the general prerequisites for successful internet marketing and possible ways to analyze important data. The practical part is an analysis of e-shop Company Oxalis dessous. The analysis is performed after the marketing, operational and in terms of the method of providing information. On the basis of the chosen strategy, this aims to improve important parameters of internet commerce. Specifically are traffic, conversions, keyword positions in the search engines and breadth of link portfolio. The chosen strategy is its realization is subjected to analysis using analytical and measuring tools to examine its effectiveness. From the theoretical foundations verified in practical part is based on the draft final recommendations, which can be used for online stores selling the goods
Klíčová slova:
analytické nástroje; internetový marketing; internetový obchod; reklama na internetu; SEO; vyhledávače