Název:
Analýza obchodního toku v rámci maloobchodního prodeje s potravinami
Překlad názvu:
Analysis of trade flows in the retail grocery
Autoři:
Tran, Thi Anh ; Malý, Michal (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou specifické vietnamské formy prodeje s potravinami. Oblast výzkumu se nachází v hlavním městě Praze. Literární rešerše obsahuje nejdůležitější poznatky získané z odborné literatury. Vysvětluje význam maloobchodní sítě a její členění. Součástí literární rešerše jsou také poznatky o současném stavu maloobchodního trhu a zapojení zkoumané formy prodeje do vývojového trendu. V praktické části jsou vymezeny postavení vietnamské formy prodeje. Hlavním cílem je analýza specifické formy vietnamského maloobchodního prodeje. K získání nejdůležitějších informací o analýze bylo v práci použito dotazníkového šetření, které bylo následně vyhodnoceno v programu IBM SPSS. Touto analýzou byl zkoumán způsob, jak tyto prodejny podnikají, jak realizují zisk, nebo jakým způsobem obchodnici došli k prodeji potravin. This thesis deals with the analysis of specific Vietnamese forms of sales in food shops. The research area is located in the Prague. Review of literature contains the most important lessons learned from the professional literature. He explains the importance of the retail network and its breakdown. A part of literary research is also knowledge about the current state of the retail market and involvement of researched forms of sales in the current trend. The practical part defines the position of the Vietnamese form of sales. The main objective is to analyse the specific forms of Vietnamese retail sales. A survey has been used to get the most important information and analysis. This survey was subsequently evaluated in the SPSS program. The analysis uncovers how these stores do business, how they make a profit, or generally as traders come to sell food as traders.
Klíčová slova:
konkurenceschopnost; maloobchod; podnikání; potraviny; trend