Název: Economic evaluation of premium branding strategies
Autoři: Savinykh, Egor ; Procházka, Petr (vedoucí práce) ; Selby, Richard (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk: eng
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: The purpose of this thesis is to find out the main constituents of premium branding strategies and evaluate the dependency between implementing of marketing strategies and brand income. The theoretical part is represented by literature review. Its main objective is to acquire knowledge about the brand creation process. It deals with creating the brand analysis framework to be used in the analytical part. The analytical part consists of two separate single-case studies and one cross-case study in order to achieve the most accurate results. The idea behind analytical part is to break down the constituents of two premium brands in order to acknowledge similarities between their branding strategies. As well the dependency between marketing activities and income will be tested.

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=202984

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-256782


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet