Original title:
Návrh marketingové strategie společnosti vstupující na český trh
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Authors:
Mazal, Tomáš ; Varsányi, Peter (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie slovenské společnosti Shirt Up, s.r.o. pro vstup na český trh. Společnost je malým producentem triček s potiskem a v současné době má zastoupení výhradně na Slovensku. Cílem této práce je připravit možnou marketingovou strategii pro vstup na český trh, která bude vycházet z teoretických základů a analýzy současné situace.
The thesis deals with proposal of a marketing strategy for Slovak company Shirt Up, s.r.o. entering the Czech market. The company is a small producer of t-shirts with custom print and currently has presence exclusively in Slovakia. The aim of this paper is to present a possible marketing strategy to enter that will be based on theoretical frameworks and analysis of current situation.
Keywords:
marketing; marketingová strategie; vstup na trh; zahraniční trh; foreign market; market entry; marketing; marketing strategy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/62279