Název:
3D logická hra s principy deformace prostoru
Překlad názvu:
3D Puzzle Game Based on Space Deformation
Autoři:
Joščák, Juraj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Táto práca sa zaoberá globálnou deformáciou 3D geometrie a jej využitím v logickej hre. Cieľom je preskúmať rôzne metódy pre deformáciu geometrie v reálnom čase, zvážiť ich použiteľnosť v kontexte počítačovej hry a vyriešiť špecifické problémy, ktoré vyvstávajú pri vývoji takejto hry. Získané znalosti sú následne použité k implementácii hry v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.
This thesis focuses on global deformation of 3D geometry and using it in a videogame. The aim is to explore different methods for deformation of geometry in real time, consider their usability in context of a videogame, and solve specific problems, which can arise while developing such game. This knowledge is then used to implemennt the game in C++ programming language using OpenGL graphics library.
Klíčová slova:
3D; 3D textúra; C++; deformácia; detekcia kolízií; hra; OpenGL; 3D; 3D texture; C++; collision detection; deformation; game; OpenGL
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61810