Original title:
Návrh Marketingového mixu autopůjčovny Půjč si Bávo
Translated title:
Marketing Mix Proposal for The Car Rental Půjč si Bávo
Authors:
Nguyen, Anh Tam ; Skálová, Martina (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu autopůjčovny Půjč si Bávo. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingového mixu, SWOT analýze a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení firmy a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě získaných informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.
The bachelor’s thesis focuses on the analysis of the marketing mix of car rental Půjč si Bávo. The thesis is divides into three main parts. The first theoretical part deals with theory of marketing, marketing mix, SWOT analysis and definitions of marketing tools. The second analytical parts consists of introduction of the firm and detailed analysis of current situation. In the last part, proposals to improve the company´s situation based on obtained information are established.
Keywords:
market analysis; marketing; marketing mix; marketing tools; place; promotion; SWOT analysis; analýza trhu; distribuce; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61440