Název:
Marketingový plán
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan
Autoři:
Tupý, Maroš ; Ing.Vladimír Schwarz (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cieľom mojej bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre slovenské popredné vinárstvo VILLA VINO RAČA. Je zložená zo štyroch častí. V Prvej časti sa budem venovať vymedzeniu problému a následnému cieľu práce. V druhej časti budú zahrnuté teoretické východiska práce. Tretia časť sa bude zaoberať analýzou daného problému a súčasnou situáciou. A v poslednej štvrtej časti sa budem snažiť poukázať na vlastné návrhy riešenia a prínosov návrhu riešení.
The aim of my thesis is to design a marketing plan for the Slovak leading winery VILLA VINO RACA. It is composed of four parts. The first part will be devoted for the definition of the problem and subsequent objective work. The second part will be included in the theoretical basis of work. The third part will deal with the analysis of the problem and the current situation. And in the last fourth section I will try to point out my own proposed solutions and benefits propose solutions.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový plán; SWOT analýza; vinárstvo; Marketing; marketing plan; SWOT analysis; winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61339