Název:
Komunikační mix e-shopu s bižuterií a módními doplňky
Překlad názvu:
Communication Mix of the E-shop with Costume Jewelry and Fashion Accessories
Autoři:
Kubánková, Ludmila ; Kubánková, Simona (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá změnou v komunikačním mixu e-shopu XY, která je provedena na základě analýzy. Hlavním cílem je zhodnocení stávající situace komunikačního mixu společnosti, zabývající se prodejem bižuterie a módních doplňků v internetovém obchodě. Na základě této analýzy je pak navrženo vylepšení komunikačního mixu, který má za cíl nárůst zákazníků a zlepšení komunikace s nimi a dále zvýšení povědomí o firmě.
This bachelor’s thesis focuses on changing the communication mix of the e-shop XY on the basis of analysis. The main focus of this thesis is the evaluation of the current situation of the communication mix in the company selling jewellery and fashion accessories in the online store. Based on this analysis an improvement of the communication mix with an aim of increasing customers, improving the communication with them and increasing the company awareness is created.
Klíčová slova:
analýza; e-shop; komunikační mix; Marketingový mix e-shopu; zákazník; analysis; communication mix; costumer; e-shop; Marketing mix of e-shop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61296