Original title:
Marketingová strategie produktu
Translated title:
Product Marketing Strategy
Authors:
Hrózová, Michaela ; Pospíšil, Radek (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie pro společnost JIMI. Práce je členěna na tři části a to teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou objasněny základní marketingové pojmy a postup tvorby marketingové strategie. Ve druhé části se zabývá vnitřním a vnějším prostředím firmy. Ve třetí části je popsán návrh marketingové strategie.
The aim of bachelor thesis is to create a marketing strategy for JIMI. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and proposal. The first part clarifies elementary marketing concepts and process of creation a marketing strategy. The second part deals with internal and external environment of company. In the third part is described a proposal of marketing strategy.
Keywords:
marketing mix; Marketing strategy; security system; segmentation; SLEPTE analysis; SWOT analysis; bezpečnostní systém; Marketingová strategie; marketingový mix; segmentace; SLEPTE anaýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61227