Original title:
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Translated title:
Marketing Mix of Company "Purlive s.r.o."
Authors:
Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Bachelor thesis will focus on the analysis and creation of marketing mix Purlive Company Ltd. Since the company is a new market, and will therefore generate new marketing mix, in which most focus on product, price, market research and competitive. The work will also swot analysis and communication mix.
Keywords:
4P (product; bussines process; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; place and promotion); price; SWOT analysis; 4P (produkt; cena; distribuce a propagace); komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; podnikový proces; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61223