Original title:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Authors:
Šimková, Anežka ; Šebesta, Jan (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění úrovně spokojenosti zákazníků vybrané prodejny společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Na základě provedené analýzy prostředí společnosti a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy jsou zpracovány ve verbální i grafické formě. Navrhovaná řešení jsou zpracovaná pomocí koncepce projektového trojimperativu.
This bachelor’s thesis is focused on analysing the customer satisfaction level of selected store retail chain Lidl Czech republic. The recommendations are designed to increase the level of customers satisfaction based on the results of the analysis of the marketing environment and results of customer satisfaction survey. Proposal were processed in verbal and graphical form. The proposed solutions are based on the concept of Triple Constraint.
Keywords:
Customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire; dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61182