Název:
Návrh komunikačního mixu realitní kanceláře
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of Real Estate Agency
Autoři:
Siwek, David ; Chubírková, Viktorie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix realitní společnosti. V teoretické části jsou pojmy o marketingu a marketingovém mixu. V analytické části je zhodnocen současný komunikační mix a komunikační mix konkurence. V poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
This bachelor’s thesis focuses on communication mix of real estate company. In theoretical part there are described concepts of marketing and marketing mix. In ana-lytical part there is analysis of current communication mix and communication mix of competitors. In the last part there are proposals for improvement of marketing communication.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; realitní trh.; reklama; advertising; communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; real estate market.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60629