Original title:
Komunikační mix podniku
Translated title:
Marketing Communication Mix of the Company
Authors:
Bumbálek, Michal ; Trávníček, Jaroslav (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti ST Consult s.r.o., která se zabývá finančním poradenstvím. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje veškeré teoretické poznatky na základě odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně použity při analýze současného marketingového stavu společnosti, která vede k vlastním návrhům řešení, ke zlepšení marketingové komunikace podniku.
This bachelor thesis is focused on the communication mix in the company ST Consult s. r. o., which is engaged with financial advice. The work includes the theoretical part, which describes all theoretical knowledge based in expert literature. Theoretical knowledge is then used to analysis the current situation of marketing, which leads to own proposal for a solution improve corporate marketing communication.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing mix; promotion; SWOT analysis; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/60612