Název:
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Překlad názvu:
Application of e-marketing on social networks and Google Network
Autoři:
KALAFUT, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí obsahová a vyhledávací síť Google. Tyto sítě mají v současné době obrovský e-marketingový potenciál, budou tedy jejich jednotlivé prostředky porovnány a následně bude navržena jejich optimální implementace do reálného provozu. Praktická část se zaměří na tvorbu webového projektu jako open source řešení. Následně bude vytvořeno několik reklamních kampaní na sociálních sítích a síti Google. Data získaná z těchto komunikačních kanálů budou analyzována prostřednictvím Google Analytics a reportů z dalších nástrojů. Na základě výsledné analýzy se porovná e-marketingová účinnost jednotlivých použitých prostředků v rámci navrženého projektu.The aim of this bachelor's thesis is to create an e-marketig strategy and implement it on a real world project focused on healthy lifestyle and fitness. The state of the art knowledge in the field of social networks and the Google Network is used in the thesis. In the theoretical part, social networks such as Facebook, Instagram, Twitter, and Google+ are described with regard to their application in e-marketing. Furthermore, the features of some parts of the Google Network: the Display Network (formerly known as the Content Network) and Search Network, are described. These networks currently have a great e-marketing potential, therefore, the thesis provides their comparison and proposes the optimal implementation into the real operation. The practical part focuses on creating a web project as an open source solution. Consequently, data from several advertising campaigns were gathered and analyzed using Google Analytics and reports from other external tools. The final analysis compares e-marketing effectiveness of used strategies in the project.
Klíčová slova:
AdWords; e-marketing; Facebook; Google; Google+; Instagram; online marketing; Seznam; Sklik; Twitter; AdWords; e-marketing; Facebook; Google; Google+; Instagram; online marketing; Seznam; Sklik; Twitter Citace: KALAFUT, Petr. Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/43518