Název:
Aplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK "Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání" do praxe - kvalitativní výzkumné šetření
Překlad názvu:
Application of knowledge and skills gained by participating in the project OP VK "Professional support of teachers of preschool education" into practice - qualitative research
Autoři:
ŠŮSOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřená na projekt ,,Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání." Cílem práce bylo zjištění motivů pro přihlášení se do kurzů projektu. Dále se cíle týkaly zjištění přínosů a úskalí, která vnímají samotné účastnice kurzů, ale také další pedagogičtí zaměstnanci mateřských škol, kde účastnice pracují. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje kapitoly věnující se dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávání dospělých, lektorování a obsahu projektu. Praktická část přináší výsledky kvalititavního výzkumného šetření. Pro ucelené nahlédnutí do problematiky jsou mateřské školy zkoumány jako vícečetné případové studie. Výsledky jsou pro přehlednost zasazeny do tabulek, které odpovídají zvoleným výzkumným otázkám.This Bachelor thesis is focused on the project ,,Professional support for teachers of preschool education." The goal of the study was to determine the motives for signing up for the courses. Furthermore, it relates to benefits and difficulties perceived by the course participants themselves, but also by education employees of kindergartens, where the participants work. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains chapters concerning further education for teachers and adults, and it reviews the project itself. The practical part describes the research. For a comprehensive insight into the problems, the kindergartens are investigated as multiple case studies. The results are for clarity set in the tables that correspond with chosen research questions.
Klíčová slova:
další vzdělávání pedagogických pracovníků; lektorování; Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání"; projekt; vzdělávání dospělých; adult education; lecturing; Professional support for teachers of preschool education"; project; teachers training Citace: ŠŮSOVÁ, Lucie. Aplikace znalostí a dovedností získaných účastí na projektu OP VK "Profesní podpora pedagogů předškolního vzdělávání" do praxe - kvalitativní výzkumné šetření. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/42733