Název:
Role sociálního pracovníka z pohledu klientů kontaktního centra Prevent
Překlad názvu:
The role of the social worker from the view of the client of contact
Autoři:
ROLNÍKOVÁ, Johana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá názory klientů kontaktního centra Prevent v souvislosti s rolí sociálních pracovníků. Zjišťuje, jaké mají klienti potřeby k využívání nabídky služeb a také je zaměřena na subjektivní míru spokojenosti s uspokojováním potřeb v souvislosti s poskytovanými službami. V teoretické části se práce zabývá drogovou závislostí klientů, sociální prací, profesí sociálního pracovníka a sociálního pedagoga. Dále se zaměřuje na pomoc, podporou a nabízené služby poskytované klientům kontaktního centra Prevent v Českých Budějovicích. Závěr teoretické části popisuje motivaci a motivační rozhovory, postoje a potřeby klientů. V praktické části se zabývá metodikou sběru dat podle zakotvené teorie, zahrnuje výzkumné otázky a cíle výzkumu. Výzkumný soubor tvořilo 10 klientů kontaktního centra Prevent v Českých Budějovicích. Výsledky bakalářské práce budou použity jako doplňkový materiál pro kontaktní centrum Prevent pro hodnocení kvality služeb. Dále tyto výsledky může centrum využít jako zpětnou vazbu od klientů. Díky těmto informacím může centrum pracovat na případných změnách při naplňování potřeb a poskytování služeb klientům. Výstupy práce také mohou být cenným zdrojem informací pro širokou odbornou veřejnost. This bachelor thesis deals with the opinions of contact center Prevent clients relating the role of social workers. Then it finds out what are the clients needs to use the service offer and it is also focused on a subjective satisfaction rate with meeting the needs related to the offered service. In the theoretical part it deals with drug addiction, then social work and also the proffesion of a social worker and a social educator. It also focuses on help, support and the offered service to the Prevent contact centre in České Budějovice clients. The end of the theoretical part describes the motivation and motivational interwieving, attitudes and needs of the clients. In the practical part it deals with data collection methodology according to the grounded theory, comprises the research questions and objectives. The research group consisted of 10 clients of Prevent contact centre in České Budějovice. Result of the thesis will be also used as a supplementary material for evaluation of the Prevent contact centre service quality. Further the results could also be used as clients feedback and thanks to the information the centre can work on a possible change with meeting the client needs and offering service to them. Thesis outputs can also be a valuable information source for wide professional public.
Klíčová slova:
drogová závislost; kontaktní centrum Prevent; potřeby; role; sociální pracovník; contact centre Prevent; drug addiction; needs; roles; social worker Citace: ROLNÍKOVÁ, Johana. Role sociálního pracovníka z pohledu klientů kontaktního centra Prevent. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41688