Název:
Interaktivní prostorové objekty jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí mladšího školního věku
Překlad názvu:
Interactive spacial objects as a medium of developement of cognitive functions in early school age
Autoři:
BALADOVÁ, Barbora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V bakalářské práci se zabývám rozvojem kognitivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Především se zaměřuji na vývoj inteligence. Výsledkem této práce je trojrozměrný objekt s hrami, který si klade za cíl posunout jedince dál v rozvoji logického myšlení. Práce je teoreticko-praktická. V teoretické části se nejvíce zaměřuji na teorii inteligence, logicko - matematické a prostorové myšlení. V praktické části se zabývám hrami a výrobou herního objektu, který je umístěn v exteriéru, kde je přístupný všem dětem.The Bachelor thesis deals with development of early school-aged children. Above all, I mainly focused on development. Therefore, the result of this thesis is the three-dimensional object including table games, which should help the individual to make a progress in psychological development. The thesis has a theoretical and practical part. In the theoretical part is focused on logical-mathematical and spatial intelligence. Hence, are placed in the exterior, where they are available to all children.
Klíčová slova:
didaktická hra; herní objekt; Howard Gardner; Inteligence; Jean Piaget; kognitivní funkce; logika; cognitive function; didactic game; games objects.; Howard Gardner; Intelligence; Jean Piaget; logics Citace: BALADOVÁ, Barbora. Interaktivní prostorové objekty jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí mladšího školního věku. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/39285