Original title: MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI PRÁCE V ORGANIZACI POSKYTUJÍCÍ IT SLUŽBY
Authors: Seredycz, Petr ; Doucek, Petr (advisor) ; Albrecht, Roman (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této diplomové práce je představit metodu Support Point Analysis (SPA) vytvořenou firmou DHL v roce 2007. SPA je analytický nástroj jehož jádrem jsou metriky Service Desku a vzorec SPA. Tento nástroj umožňuje optimalizovat podporu IT služeb napříč celou organizací a je schopný poskytnout údaje o produktivitě a vytíženosti pracovníků podpory IT služeb. Přináší nový pohled na řízení oddělení podpory IT služeb a má potenciál stát se standardem měření efektivity práce.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4521

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2526


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share