Název: MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI PRÁCE V ORGANIZACI POSKYTUJÍCÍ IT SLUŽBY
Autoři: Seredycz, Petr ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Albrecht, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je představit metodu Support Point Analysis (SPA) vytvořenou firmou DHL v roce 2007. SPA je analytický nástroj jehož jádrem jsou metriky Service Desku a vzorec SPA. Tento nástroj umožňuje optimalizovat podporu IT služeb napříč celou organizací a je schopný poskytnout údaje o produktivitě a vytíženosti pracovníků podpory IT služeb. Přináší nový pohled na řízení oddělení podpory IT služeb a má potenciál stát se standardem měření efektivity práce.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4521

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2526


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet