Název:
Zprostředkovaná komunikace v online počítačových hrách: hra Pán prstenů
Překlad názvu:
Computer mediated communication in online computer games: Lord of the Ring
Autoři:
DOUCHOVÁ, Marcela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] "Jak jsme dali 2. na rat zerga ztratili rat a byli uplne jalovy:p" Komunikace se dynamicky vyvíjí. Ovlivňují ji rozličné faktory. Mísí se v ní různé jazykové roviny. Neustále ve složitých procesech aktualizuje své prostředky. Komunikace je entita živá a pulzující. V mé práci jsem se pokusila popsat část této proměnlivé masy. Věnuji se komunikaci hráčů hry Lord of the Rings Online. Komunitu hráčů hry LOTRO jsem si vybrala proto, že jsem dlouhou dobu byla její součástí, ale také proto, že ji navštěvuje velké množství mladých lidí. Svým studiem se připravuji na dráhu pedagožky, cítím se tedy být povinována studovat komunikaci mladých a porozumět kódu, ve kterém budou komunikovat děti mně potenciálně svěřené. Finální verze práce může sloužit jako výkladový text nebo jako učební pomůcka, může být médiem, které prezentuje jazykové kuriozity, nejvíce je ale textem snahy více porozumět jazyku jedné generace hráčů online hry LOTRO.Abstract Communication is being developed dynamically, influenced by various factors. Different language levels are blending. It constantly recreates its language means in complicated procedures. Communication is a living and pulsating entity. I have tried to describe a part of the changing mass in this work. I devoted myself to study the communication among The Lord of the Rings Online game players. I have chosen this community because I personally used to be its member. Another important reason is that a large amount of young people take part in the life of this community. While preparing myself for a future pedagogical career I feel it to be my duty to study the communication of the young and to understand the language the students who I am once supposed to teach speak. This thesis can be used as a reference work or a teaching aid, it can be a source of language curiosities. However, the main goal is to understand a generation of LOTRO players more deeply.
Klíčová slova:
chat; komunikace; online hra; chat; communication; online game Citace: DOUCHOVÁ, Marcela. Zprostředkovaná komunikace v online počítačových hrách: hra Pán prstenů. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35060