Název:
Chování spotřebitele na trhu tavených sýrů v Jihomoravském kraji
Autoři:
Vágnerová, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu tavených sýrů v Jihomoravském kraji. Bylo provedeno marketingové šetření tak, aby mohli být ve vlastní práci popsány faktory, ovlivňující spotřebitele při nákupu tavených sýrů a při výběru prodejny, značka, cena, obal a preference zákazníka. Na základě těchto výsledků jsou následně navržena doporučení pro subjekty, které na tomto trhu působí.This bachelor thesis deals with consumer behaviour on the processed cheese market in the South Moravian region. Marketing survey was conducted to determine key factor which influence consumer during shopping of processed cheese and during consumer select the shop, preferences of brand, price, packaging. Based on result of questionnaire survey recommendation are suggested for subjects which operate on this market.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; dotazníkové šetření; Jihomoravský kraj; spotřebitel; tavené sýry; trh tavených sýrů