Original title:
Marketingový mix maloobchodu
Translated title:
Marketing Mix of Retail Trade
Authors:
Hon, Marek ; Koudelková,, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, masných výrobků a farmářských produktů. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována podniku a jejímu popisu. V části návrhové je pak cílem analýza jejího současného stavu a vytvoření návrhu marketingového plánu.
The main subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for retail trade. Implementation of these marketing strategies to the company. This company is engaged in selling grocery, meat, meat products and farmer‘s products. The first part focuses on the theory of marketing planning. In the second part, attention is paid to the company itself and its description. The aim of the practical part is to analyze its present state and a draft of the marketing plan.
Keywords:
4P; Marketing mix; place; price; promotion; pruduct; retail trade; SWOT analysis; 4P; cena; maloobchod; Marketingový mix; místo; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41293