Original title:
Návrh marketingového plánu v podniku
Translated title:
Proposal of Marketing Plan in Company
Authors:
Dlabal, Tomáš ; Klásek, Pavel (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu současného stavu firmy, zjištění jejích nedostatků a návrh nového řešení. První část je teoretická, zabývající se základními pojmy marketingu a komunikace. Druhá část patří praktickému výzkumu. Jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
The subjekt of this bachelor thesis is marketing plan proposal. It’s analysis of current condition of the company, finding out it’s weaknesses and new and the new solution. First part is theoretic, containing basic terms and ideas of marketing and communication. Second part is concerned with practical research. It’s goal is improving marketing communication in the company.
Keywords:
Marketing; marketing plan; place; prize; product; promotion; cena; Marketing; marketingový plán; místo; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41292