Original title:
Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Translated title:
Marketing Plan for the Company Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Authors:
Honza, Marek ; Kroupová, Michaela (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Záměrem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a následné zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingu a uvedeny předpoklady pro marketingové plánování. Další část popisuje společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a analýzu její současné situace. Praktická část obsahuje vytvoření návrhu marketingového plánu pro podnik se zvolenými cíly.
The aim of bachelor´s thesis is to create marketing plan for the Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod company, and implementation of marketing strategies into the management of the company. Theoretical part of thesis is about elementary terms of marketing and preconditions fot marketing planning. Next part describes the Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod company, and analyses it‘s current situation. Practical part of this thesis includes creating of new marketing plan proposal for the company with chosen targets.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41149