Original title:
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Translated title:
Proposal of Marketing Plan in Company
Authors:
Spurný, Jan ; Málek, Přemysl (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti D.A.S. RECHTSSCHUTZ AG, pobočka pro ČR podnikající v oblasti pojišťovnictví. V mojí práci se chci zaměřit na využití marketingových nástrojů, které by dopomohly k většímu prodeji právních služeb.
This bachelor thesis focuses on the analysis and the creation a new marketing mix of company D.A.S. insurance of law protection undertaking Inc. business in the insurance industry. In my work I want to focus on the use of marketing tools which can help increase sales.
Keywords:
4P; Marketing; marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; place; price; product; promotion; 4P; cena; distribuce; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41290