Original title:
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Translated title:
Proposal and Economic Evaluation of Company's Marketing Strategy
Authors:
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
This bachelor’s thesis is dealing with strategic marketing of company PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. It analyses the overall situation on the photography market, the company itself, its strengths and weaknesses, opportunities and threats. According to these analyses it suggests new resolutions, which could lead to gain new customers and total improvement of the company. Then is evaluated economic situation of the company.
Keywords:
competitors; customer; Marketing; place; price; product; promotion; satisfaction; SLEPT and Porter´s analysis; strategic marketing; SWOT; cena; distribuce; konkurenti; Marketing; produkt; propagace; SLEPT a Porterova analýza; spokojenost; strategický marketing; SWOT; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/37091