Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Proposal of Marketing Mix
Authors:
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
The bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix of the shop which applies to a sphere of local farm and healthy food. The thesis consists of theoretical terminology and proposals in order to improve the current situation which follows from the research of the current issues.
Keywords:
macroenvironment; Marketing; marketing mix; microenvironment; SWOT analysis; makroprostředí; Marketing; marketingový mix; mikroprostředí; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41591