Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
The bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix of the shop which applies to a sphere of local farm and healthy food. The thesis consists of theoretical terminology and proposals in order to improve the current situation which follows from the research of the current issues.
Klíčová slova:
makroprostředí; Marketing; marketingový mix; mikroprostředí; SWOT analýza; macroenvironment; Marketing; marketing mix; microenvironment; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41591