Original title:
Návrh nízkonákladové marketingové propagace podniku
Translated title:
Low-cost Marketing Promotion for the Company
Authors:
Pelán, Tomáš ; Coufalík, Ondřej (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou a návrhem nízkonákladové marketingové komunikace a metodami pro zvyšování loajality zákazníků společnosti Survio, s. r. o. na trhu ve Španělsku. První část práce vymezuje termíny v oblasti marketingu online služeb. Druhá část se skládá ze základního představení společnosti aanalýz klíčových oblastí a okolí společnosti. Třetí část práce na tyto analýzy navazuje a na základě nich definuje návrhy pro zlepšení současné situace.
This bachelor thesis is focussed on low-cost marketing communication and methods for increasing customer loyalty of Survio company in the Spanish market. The first part of the thesis defines the basic terminology of online marketing. The second part introduces the company and analyses company’s key areas. The following third part suggests several ideas to improve the economic situation of the company.
Keywords:
Marketing; marketing mix; services; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; služby; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40676