Original title:
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Translated title:
Marketing Communication of Engine Tables Brand on the Social Networks
Authors:
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Target of bachelor's theasis is to propagate Engine Tables brand on new social networks and improve propagation on exist social networks. The theoretical part describes theoretical basics of marketing, basic concepts of marketing and methods of work. In the analytics part are basic information about company, marketing problems, PEST analysis, market analysis and competition. In the last part are all results, their efficiency, financial demands and contribution of individual solutions.
Keywords:
advertising campaign; brand; Facebook; Google +; Instagram; Marketing; PEST analysis; Social networks; Twitter; Facebook; Google +; Instagram; Marketing; PEST analýza; reklamní kampaň; Sociální sítě; Twitter; značka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41201