Original title:
Komunikační mix podniku
Translated title:
Marketing Communication Mix
Authors:
Norek, Milan ; Heřman, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na představení podniku a na analýzu současného stavu. V poslední části jsou uvedeny a zhodnoceny navrhovaná řešení.
Bachelor thesis is concerned with analysis of the current marketing situation of the company and the proposals in the area of comunication mix. The first part consists of basic terms and marketing theory. Analytical part focuses on introduction of the company and analysis of the current state. Solutions are proposed and evaluated in the last part.
Keywords:
comunication mix; Marketing; marketing mix; SLEPT.; SWOT; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; SLEPT; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41198