Original title:
Návrh zlepšení marketingové strategie podniku
Translated title:
Proposal of Improving a Company's Marketing Strategy
Authors:
Bartejs, Lubomír ; Hurta, Jakub (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení marketingové strategie podniku. Práce obsahuje analýzy vnitřního i vnějšího prostředí společnosti společně s dotazníkovým šetřením koncových zákazníku. Na základě analýz a průzkumu je vypracován návrh zlepšení stávající marketingové strategie.
The bachelor thesis deals with an improving proposal of company’s marketing strategy. Thesis contains analysis of company’s internal and external surroundings as well as an end customer survey. The proposal based on analysis and survey is developed to improve current marketing strategy.
Keywords:
competition; customers; distribution; market analysis; marketing; marketing mix; marketing strategy; questionnaire; SWOT analysis; analýza trhu; distribuce; dotazník; konkurence; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31379