Original title: Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Translated title: Applying of the Neuromarketing in Customer Behaviour Analysis
Authors: Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: associations; biometric measures; brands; IAT; implicit association test; Neuromarketing; neurometric measures; response times; asociace; biometrická měření; IAT; implicitní asociační test; Neuromarketing; neurometrická měření; reakční časy; značky

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/31156

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248203


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share