Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Stuchlíková, Klára ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků květinářství Violka v Kobeřicích. Cílem mé práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků za pomocí dotazníku a na základě zjištěných údajů navrhnout opatření k zlepšení úrovně spokojenosti.
This thesis analyse customers’ satisfaction in the florist shop Violka in Kobeřice. Its aim is to find out current customers’ satisfaction by using questionnaire and based on the collected data suggest steps to improve customers’ content.
Keywords:
analysis; Customer; customers’ satisfaction; questionnaire; analýza; dotazník; spokojenost zákazníka; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33716