Original title:
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Translated title:
The Marketing Mix of Company Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Authors:
Koutňáková, Martina ; Netočná, Ivana (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o. a dále přináší návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy, které souvisí s touto problematikou, analytická část popisuje společnost, její obchodní situací a především rozebírá její marketingový mix. Návrhová část se zabývá konkrétními doporučeními ke zlepšení, která byla vytvořena s přispěním zaměstnanců a jednoho z jednatelů společnosti pana Mgr. Tomáše Voženílka a dotazníkového průzkumu mezi zákazníky. Tato zlepšení by měla vést k rozšíření povědomí o společnosti i jejích produktech a přispět k rozvoji stávajících a vzniku nových vztahů mezi společností a zákazníky.
This bachelor´s thesis deals with evaluation of marketing mix of company Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o. and also comes with suggestion for its improvement. Theoretical part explains basic concepts which are related to this questions and problems, analytics part introduces Voženílek pracovní ochranné pomůcky company, its business situation and especially its marketing mix to reader. Proposal part deals with concrete suggestions to improvements which were created with support of employees and one of head executives of this company Mr. Mgr. Tomáš Voženílek and also on the base of marketing research among customers.
Keywords:
communication; credit note; Marketing; marketing mix; returned goods.; dobropis; komunikace; Marketing; marketingový mix; vrácené zboží.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/34094