Original title: Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Translated title: Proposal of Changes for Customer Relationship Mamanagement in the Company SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Authors: Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (referee) ; Konečná, Zdeňka (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: CRM system.; customer; customer relationship; feedback; Management; marketing; salesman; Management; marketing; obchodní zástupce; systém CRM.; vztah se zákazníkem; zpětná vazba; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/34068

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247964


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share