Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for it´s Improvement
Authors: Sedláčková, Martina ; Mišinger, Lukáš (referee) ; Luňáček, Jiří (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Customer; customer satisfaction analysis; customer satisfaction survey; questionnaire.; analýza spokojenosti zákazníka; dotazník.; měření spokojenosti zákazníka; Zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/33196

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247952


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share