Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři:
Kucbel, Jozef ; Pajerchin, Ján (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom elektronického obchodu firmy orientovanej na predaj doplnkov výživy pre športovcov a následne vhodne zvolenou stratégiou marketingového a komunikačného mixu. V teoretickej časti je priblížený pojem elektronický obchod , dôvod jeho vzniku, výhody a nevýhody obchodovania na internete, formy aplikácie elektronického obchodu a možnosti jeho tvorby. Popisuje taktiež teoretické východiská potrebné k úspešnému vypracovaniu marketingového a komunikačného mixu.
This thesis works/deals with draft of e-shop for the company focused on sale of nutritional supplements for athletes and subsequently with appropriately selected strategy of marketing and communication mix. The theoretical part explains concept of e-shop in general, the reason of its origin, advantages and disadvantages of online trading, forms of e-shop use and options we have, when creating e-shop. This part also describes theoretical basis, that are necessary for successful design/development of marketing and communication mix.
Klíčová slova:
B2C; Elektronický obchod; Komunikačný mix; Marketingový mix; B2C; Communication mix; E-shop; Marketing Mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21155